/Files/images/7345.gif

Історія закладу освіти

51 рік минуло з дня побудови сучасного приміщення школи. Дошкільний навчальний заклад розташований у даному приміщенні школи. На сьогодні до послуг вихованців ДНЗ, їх батьків, працівників облаштовані:

ігрова кімната

/Files/photogallery/IMG_1367.jpg

/Files/photogallery/IMG_1396.jpg

/Files/photogallery/IMG_1366.jpg

навчальний клас

/Files/photogallery/IMG_1398.jpg

/Files/photogallery/IMG_1400.jpg

спальня


/Files/photogallery/IMG_2801.jpg/Files/photogallery/IMG_2798.jpg

роздягальня

/Files/photogallery/IMG_1371.jpg

їдальня

/Files/images/Изображение 010.jpg/Files/images/Изображение 009.jpg

медичний кабінет



/Files/images/IMG_2374.jpg/Files/images/IMG_2375.jpg

У розпорядженні ДНЗ також чудовий ігровий майданчик.

/Files/photogallery/IMG_1382.jpg

/Files/photogallery/Изображение 878.jpg/Files/photogallery/Изображение 879.jpg

/Files/images/P1012536.JPG

Дошкільний навчальний заклад «Дзвіночок» села Малий Чернятин був створений рішенням №-2 Тридцять третьої сесії сільської ради 5 скликання від 22 жовтня 2009 року.
В дошкільному навчальному закладі працює 7 працівників, із них педагогічні працівники: завідувач Павловська Ірина Василівна, вихователь Криворучко Наталія Василівна та музичний керівник . Працює помічник вихователя Шемчук Олена Володимирівна, кухарі: Єнюхіна Тетяна Василівна та Євтушова Наталія Михайлівна, медична сестра Бабчук Майя Павлівна .

В ДНЗ створена і працює одна різновікова група, яку відвідує 20 дітей віком від 3 до 6 років.

Дошкільний навчальний заклад працює за програмою "Дитина", «Українське дошкілля» .

Організовуючи життєдіяльності дітей в дошкільному закладі ми враховуємо її вікові та індивідуальні особливості, побажання батьків. Буття дитини в дошкільному закладі-це послідовний перебіг певних його складових, які нормують чергування активної діяльності та відпочинку. Основні з них: ранкова гімнастика; денні, вечірні прогулянки; різноманітні гігієнічні процедури; харчування (сніданок, обід, підвечірок); ігри (самостійні та організовані); спілкування (з дорослими та дітьми); заняття (колективні, підгрупою, індивідуальні, самостійні); відпочинок (релаксація), сон.

В дошкільному навчальному закладі найбільша увага приділяється особистісному становленню дошкільника-його фізичному і психічному здоров’ю. Завдання педагога-визначити й зафіксувати наявні у здоров’ї дитини проблеми, визначити їх причини, накреслити шляхи розв’язання кожного.

Важливо щоб у процесі навчальної діяльності дошкільник опанував систему доступних йому знань про об’єкти та явища природи; культурні надбання свого народу.

Оздоровлення діток проводимо у вигляді екскурсій, ігр, розваг, вікторин.

Головна мета дошкільної освіти - виховати зрілу особистість, в якої сформовані дитячий світогляд, прагнення домогтися успіху, впевненість у собі, почуття власної гідності, емоційна сприйнятливість та вольові риси характеру.

Кiлькiсть переглядiв: 336

Коментарi